Nu kör vi!

Vaknade nyss av att Adrian ringde mig. Halv 10 avgår spelarbussen från Vallnetuna C. Kaptenen behagade inte vänta in någon försovd strostjärna så det var ju bara att traska upp. Trött men laddad. Oherört ladda. Ni som fljt min blogg vet att jag tjatat om det här länge. Skruvat upp förväntningarna rejält. Nu ser vi till att uppfylla dom!

För att citera en gammal hjälte "Jag har väntat så länge på just den här dan, å det är skönt att den äntligen kommer"

Stureplansgruppen? Stick. Nu kommer vi!

Glöm inte att tippa.

Hörs ikväll, håll tummarna att jag inte behöver uppsöka Karolinska för syrgasvård.


Terry Butcher, passande efternamn? Efter en landskamp.
Snacka om att aldrig ge sig. Kämpa.
(Känsliga tittare,
han klarade sig utan men för livet. Men han kämpade.)



För att enas krävs mod. Mod att förändra. Är du modig?

Come on,
Jimmy


Kommentarer
Postat av: Mamma

För en som inte riktigt hängt med och legat sjuk flera dagar: Vad är det för turnering du ska spela? Jag har ju haft fullt upp med uppdraget för Prinsessbröllopet som nu blev inställt för min del ändå eftersom jag inte är riktigt frisk än.



Får väl vänta på något av mina barns bröllop att bevaka istället ;-)

Kram Mamma

2010-06-19 @ 09:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0