Morgon.

Jävlar, vaknar, känner inte huvuduet. Det Bultar, värker. Snart sprängs det. Har sån där huvudverk som man bara har ibland, sån där huvudverk man inte kan ignorera. Det går inte över, ingen ipren i hela världen kan lösa det. Men bara att försöka, ingen huvudverk stoppar mig nu. Kanske blir så att jag ionte gör allt jag tänkt. Måste lyssna på mig själv. Träningsverk? Den är värre än igår!

Ställningen i tävlingen:

Pappa 7p
Jimmy 6p
Petrus 6p
Ingrid 6p
Ellinor 6p
Adrian 2p
Jesper 2p
Linus H 1p
Johan 0p

Johan har fortfarande inte ett enda rätt. På åtta matcher. Det är en bedrift i sig. Har därför infört ett tröstpris. Den som kommer sist får en flaska billigt slaggvin. Typ 5 kr litern.

Ni som inte tippat idag, sätt igång.

Läser på Aftonbladet "Så smet det från festen" angående Victoria och Daniel. Då kanske vi har en ny arvinge om 9 månader? Sedan hade tydligen Madde tagit över festen och "dansat häcken av alla". Det ante mig. Det enda som var skrivet i sten på det här bröllopet, att Madde skulle dansa på bordet. Kungen satt och pimplade rött med Noppe. Ja det var som ett vanligt bröllop, de är ju människor de också. De ska väl också få leva. Prins Albert? Fullast vinner är hans devis.

Har inte följt ett skit av förberedelserna, kan säga att jag varit emot hela fenomenet kungabröllop. Att slänga x antal miljoner på att de ska gifta sig, av våra skattepengar. Inte bra enligt mig. Men kan säga en sak, från mitt hjärta. Grattis. Grattis Victoria att du orkade stå på dig för att få den man du älskar. Beundrar det verkligen. Grattis Daniel att du orkade stå ut så länge. Nu fick ni tillslut varandra. Grattis. Men det kunde varit lite billigare? Haha.

Helt sjukt, en halv miljon människor i stan för att se det...

Blir inte roligare än så här när jag nyss vaknat. Återkommer garanterat lite senare, förhoppningsvis med mindre huvudverk.

Dagens låt: Min favoritlåt alla kategorier, Jag är en vampyr- Markus Krunegård. 

Vad är ditt kall? Du vet inte förens du testat, testat allt som kommer dig för. Vågat testa. Inte gått på det enkla, det som är lagt i dina händer. Det är du som bestämmer, kom ihåg det. Våga testa, hitta ditt kall. Jag lovar, du kommer att hitta din plats.


Läs morgondagens poet redan idag,
Jimmy


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Portugal - Nordkorea x

chile - Schweiz x

Spanien - Honduras 1



2010-06-21 @ 12:11:39
Postat av: Ingrid

Tråkigt att du vaknade med huvudvärk men kul att du håller humöret uppe ändå.

Att träningsvärken skulle vara värre idag än igår, sa jag ju :D men imorgon kommer det kännas bättre!

Vilket jobb du gör med tippandet och sammanställningar, men det är sjukt kul att gissa resultatet i matcherna. Få se hur det går idag!

Keep it up man!

2010-06-21 @ 13:08:11
Postat av: Tiffany

Ett plus för dagens låt!

2010-06-21 @ 15:25:22
URL: http://tiffanysmoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0