Mått lite dåligt, därav sen uppdatetring.

Dagen har varit segt kroppsligt och psykiskt. Efter nattens bravader och dagens sjusoveri har jag varit helt slut. Har inte gjort mycket alls. Varit i Täby med Björk för att köpa Englandströja. Riktigt, riktigt dåligt utbud av fotbollströjor. "Sverige är inte med" är deras försvar. Jag tycker man ska kunna tillgodose allas behov om man anser att man är sveriges största sportkjedja. Men det är jag det.

Har inte alls gjort mycket idag, riktigt segt har det varit. Var helt slut efter Täby. Jag och Björk kollade på Slovenien-USA. Riktigt bra match. Bäst hittils kanske. USA borde vunnit, domare tog segern. (Nej inte Martin Hansson). Min lången undrar ni, vad tror ni? Nu lägger jag ner fan!

Skönt med en lugn dag, utan några måsten. Har dock velat blogga mer men har inte blivit av vilket jag ber er upprörda läsere om ursäkt för. Men glöm inte bort varför jag skriver? Just det:) Ska försöka få liite gjort under natten men får se. Måste vila tills imorgon.

Ni fick ett inlägg inatt. Vad tycker ni om det? Om skeppet, är det sant? Är det en bra jämförelse jag funderat fram?

Imorgon smäller det alltså. Sundby skola är platsen. Storkyrkan? Vad händer där? Stureplansprofilerna, rejält desimerade, ska ta sig an en dag fylld av blod,svett och dårar. Vi ska kämpa tills vi stupar. För er som är intresserade av detta spektakel kan ni kontakta mg för spelschemat. Finns även möjlighet till speltid för er som är intresserade.

Så blir en lugn kväll, ska lira lite box. Sörja Englands USLA insats och dricka alkoholfri öl. Har mått lite kasst idag så har inget direkt djupt inom mig nu. Men kan komma lite senare då jag nu känner mig bättre. Bilder från igår var det ja:


Samarbete


Det går framåt!


Argentina ledning.


Jag och Maradona.


Ännu mer Argentina.


Mera, mera!


Tankedmedja.


Ser bra ut, sähär långt.


Måste ta igen sig efter en sån här dag.


Kärki kom på besök!


Björk, jag och Kärki i VM studion.

Lite gott och blandat från igår. Tyvär har jag inte hunnit ta några bilder idag. Men imorgon kommer jag att fota under turneringen så bilder kommer imorgon kväll om jag inte är helt mörbultat. Min fysik är ju inte vad den varit, om den någonsin varit. Som ni kan se på diverse bilder. Smyger fram sig en liten kagge där. Men den ska bort, ska bort. I sinom tid, var sak har sin tid folk. Psykisk hälsa värdesätter jag minst lika mycket.

Som sagt, imorgon är det turnering. Så ni som vill vara med i tipset måste posta era kommentarer senast 13.20. Jag öppnar upp kommentatorsfältet så de läggs upp automatiskt.

Ställningen och resultaten kommer lite senare. Men kan säga såhär, idag var det många som var fel på det!

Håll tillgodo med mina ord så länge. Det kommer mera, var så säkra. Tack "EWA". Det värmer nåt oerhört när du säger så. Det är min ambition, helt klart! Kul att du såg sammanhanget.

Vilka är vi? Vilka är ni? Vad kommer svaret på frågan vara som du aldrg ställde? Saker vi aldrig får veta om vi inte vågar. Vågar fråga. Vågar ta risker, vågar chansa. Våga drömma. Våga leva livet. Ha kul. Gör ditt. Var vi. Var ni. Va oss. Världen. Människor. Vi. Vänner. Fiender. Alla.

Fotbollsstjärnan,
Zlatan


Kommentarer
Postat av: Petrus

13:30 Holland - Japan 1

16:00 Ghana - Australien 1

20:30 Kamerun - Danmark 2

2010-06-19 @ 01:31:34
Postat av: Jesper

Fan, någon måste säga åt mig att dra upp byxorna nästa gång. Nu håller jag faktiskt med att det ser inte bra ut. Men dom åker ned hur jag än bär mig åt dock. Så snälla hjälp till ;)



PS. Glömde säga Lycka Till idag! :D

2010-06-19 @ 17:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0