Många som läser.

Det är ganska många som läser min blogg. Vilka är ni? Kan ni inte skriva en kommentar. Hittils bara "Ewa" av de jag inte känner som skrivit något om innehållet och min skrivteknik. Även de jag känner får gärna droppa en kommentar. Som sagt, skulle vara kul att veta vilka ni är. Skriv gärna några rader om vad ni tycker också. Alltid kul att veta vad ni tycker.

Visst, jag skriver mycket. Men trodde verkligen inte på den här utvecklingen. Att på så kort tid få så många läsare, dagligen. Måste ju betyda att ni gillar det:)

Japan gör i detta nu 1-0. En liten tavla måste jag ändå säga att det är. Han ska inte ta det steget inåt i banan. Vet at min vän Sam kommer säga; " Jävla boll". Visst, den tar en underlig bana, det gör den. Men tycker ändå att Sörensen borde stått kvar och inte tagit steget inåt mot mitten. Ska inte säga "Vad var det jag sa" men vad var det jag sa? Japan är bättre än vad många tror. Nu blir det jobbigt, jobbigt för Danmark.

Snart ska det ätas grillat, fortsätta kolla fotboll och packas inför möja imorgon. Blir ett sista inlägg lite senare.

Två och två. Vi är skapta att leva två och två. Duett, par. Två och två. Ensam är inte så stark som du tror min vän. Jag lovar, jag har varit där. Ensam, inte stark.

En av alla dom,
Jimmy


Kommentarer
Postat av: Jesper & Ellinor

Jesper



Portugal-Brasilien 2

Nordkorea-Elfenbenskusten 2

Chile-Spanien 2

Schweiz-Honduras 1



Ellinor



Portugal-Brasilien 1

Nordkorea-Elfenbenskusten 2

Chile-Spanien 2

Schweiz-Honduras X

2010-06-24 @ 22:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0