Kunlig dag.

Efterfesten drar snart igång och det ska bli trevligt. Kul. Sådär kul som man bara har ibland. Sköna grabbar.

Dagen har flytit på bra, jag slapp karolinska faktiskt. Är relativt nöjd med min egen insats men som lag kanske vi hade lite för höga förhoppningar på oss själva. Men men sånt är livet. Vi hade jävligt kul. När så vår spelare på artistkontrakt prioriterar annat. Då hade vi ingen chans. Efter tre spelade matcher hade vi 0-10 i baken. Men vi gjorde som Terry Butcher, vi kämpade tills vi fan storknade. Blödde. Och fan vad det gav resultat. 3-1 på de två sista och ett jävligt glatt gäng åkte därifrån. Måste även tacka Sundby IF för en enormt skön dag med mycket skratt och bra(?) fotboll.

Rubiken? Ja det var en kunglig dag. På Sundby skolas konstgräsplan. Bröllop? Var?

Nu ska jag hasta iväg på en liten tillställning vi i laget fixat. Ska bli gott med ett par kalla nu. Helt slut. Känns att man är norra europas mest otränade man.

Ni får en bild. Imorgon kommer det en längre rapport från dagens turnering och även lite matchreferat. Kul läsning tror jag det blir faktiskt!


Profilerna. Gänget. Kungarna. Vännerna. Oslagbart.

Som sagt. Imorgon blir det ordning igen. Då kommer det inlägg, det kan jag lova!

För att förändra krävs mod. För att vinna krävs mod. För att göra skillnad krävs mod. För att lyckas krävs mod. Varför är du rädd? Vad har du att förlora?

Rami Shaaban,
Jimmy


Kommentarer
Postat av: petrus

kungdag boys. Räknar med två nya sköna poäng idag på tippningen...

2010-06-19 @ 22:02:36
Postat av: Ingrid

Här kommer min tipsrad för 20/6

1 Slovakien-Paraguay

1 Italien-Nya Zeeland

1 Brasilien-Elfenbenskusten, ja en 1:a blir det pga att jag höll kartan upp och ner :D

2010-06-19 @ 23:29:30
Postat av: Ola

Olas rad för 20/6

2 Slovakien-Paraguay

1 Italien-Nya Zeeland

X Brasilien-Elfenbenskusten

2010-06-19 @ 23:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0