Kan inte sova...

Även fast jag är så trött, tänker för mycket. Så jag surfade runt och halkade in på min systers blogg. Där fick jag till min stora glädje läsa det här:

"Jag älskar min storebror så obeskrivligt mycket! Han har hjälp mig med allt som har varit svårt. Att läsa hans blogg nu för tiden gör även att jag har börjat tänka på såna saker som jag inte tänkt på tidigare. Det förändrar."

Redan där är jag hemma. Syftet med bloggen har alltid vart att hjälpa mig själv i första hand, att få ut min kärlek till texterna, skrivandet och att hjälpa andra, er. Kan jag hjälpa någon är det toppen. Om någon kan få sig ett gott skratt eller en tankeställare, nöjd Jimmy. Till er andra som gett mig beröm; bland annat Linus, Albin, John, Adrian, Björk m.m. TACK!

Fick även i samma inlägg läsa en helt magnifik utläggning om en fullblodsidiot , en diktator vad jag förstått. Ska egentligen inte uttala mig men det gör så ont att se Ellinor ledsen. Kolla in ellinoranderstrom.blogg.se .

Måste sova, måste. Slappna av nu bara så löser det sig. Har ni några tips om man inte kan sova? Koncerten som Mårten gås och Hacke hackspett satt upp här utanför hjälper ju inte direkt.

Vad är ditt tak? Vad är din gräns? När ligger du på max? Din fulla potential. Om du aldrig testar gränserna, vågar. Hur sak du då få veta?

Den sömnlöse,
Jimmy


Kommentarer
Postat av: Jesper

16.00 Slovakien-Italien 2

16.00 Paraguay-Nya Zeeland 1

20.30 Danmark-Japan 1

20.30 Kamerun-Holland 2

2010-06-24 @ 09:54:38
Postat av: Ellinor

Slovakien-Italien 2

Paraguay-Nya Zeeland 1

Danmark-Japan 1

Kamerun-Holland x

2010-06-24 @ 10:44:05
URL: http://ellinoranderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0