Inget mer idag.

Uppdateringen för tävlingen och ställningen kommer imorgon eftersom inte alla lämnat sina tips än. Imorogn kan det hända att jag tar det lugnt på bloggfronten. Beror på humör men har blivit riktig hetsigt de två senaste dagarna och nu fick jag ett litet bakslag så måste ta hand om mig själv faktiskt. Annars kommer jag att tippa lver igen= inte kul. Ångest är inget kul, inte alls.

Sov gott, dröm sött, vi hörs när vi hörs. Om inte jag skulle uppdatera så frekent imorgon har ni ju 7 inlääg från idag och en jävla massa från tidigare dagar att läsa.

Bli din egen bästa vän, lär känna dig själv. Om inte du inte känner dig själv, hur ska då någon annan kunna göra det?

Jimmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0