Imitatören, komiker, vännen. Jag ger er- Skuggan!



Coach Skuggan ger oss sin matchplan. En extremt tydlig sådan som Tony Gustavsson skulle sagt.

Har ingen aning om hur man vänder på filmen. Ni får hålla tillgodo. Jag får filma åt rätt håll nästa gång..

Eftersom bloggen växer har jag nu skrivit kontrakt, eller är muntligt överens, med Skuggan om att han gör en ny grej varje vecka. Detta kommer alltså bli ett stående inslag i bloggen. Vad tycker ni? Bra eller dåligt?

Han kan alla sveriges dialekter och är en av mina roligaste vänner.

Er Ingmar Bergman,
Jimmy

Kommentarer
Postat av: Johan

Nu jäklar =)

Portugal-Nordkorea 1

Chile-Schweiz x

Spanien-Honduras 1

2010-06-21 @ 13:16:56
Postat av: Ellinor

Nej det blidde ingen trea för mig idag, gick ju aningen bättre för Jesper.

Men imorgon tar jag en fyra! :D



Mexiko-Uruguay 1

Frankrike-Sydafrika X

Nigeria-Sydkorea 1

Grekland-Argentina 2



Godnatt storebror :)

2010-06-21 @ 22:45:11
URL: http://ellinoranderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0