Idag igen, fast nu blev det rätt.

Stanley Cup, hockey när det är som allra allra bäst. Speciellt när man får se dessa karaktärer, dessa fantastiska idrottsmän, drabba samman. Du har en av mina största favoriter i Jonatahan Toews. Jobbar alltid stenhårt i det tysta om det behövs, tar ett oerhört ansvar. Killen är ju 21 år. Patrik Kane, Marian Hossa, Sharp, Madden.

Broadstreet Bullies (Philadelphia) har ett annat sammansatt lag med mer gnuggare. De har ett LAG, med Richards som alltid går först, med Pronger som alltid spelar lika fullt, med von Reimsdyk-Asham-Carcillo som kör och kör och kör. Vändingen mot Bruins, sjuukt!

Låt det inte ta slut, låt oss få en game 7. Det är sjukt mina vänner, det är idrott när det är som bäst. Just nu ser det dock ut som att Blackhawks kan klara det redan ikväll. 11-3 i skott, 5 kvar av första.

Ja, Malin dikterna är mina egna. Jag skriver allt här själv, och gör jag inte det så kommer det att finnas citattecken och författare;)

Kul att så många är villiga att hjälpa mig i designmörkret. Som Malin och Ladd skriver, roligare att läsa en blogg med lite färg och bilder. Så med lite hjälp ska vi nog ha en nylansering av bloggen med förg och allt innan helgen är slut, vi får hoppas:) Dock kul att ni gillar texterna.

...Ostmackor är verkligen gott, med vatten och en kaka. 16-3 i skott och 0-1. PP kasse av en annan favorit, Bufyglien. Perfekt till sista kakan. 1-1 Hartnell! PP.

Xbox är en av mina laster för tillfället. Så sjukt kul att bara slappa och lira lite NHL eller Fifa emellanåt. Har dock spelat ex antal NHL matcher för mycket så man börjar bli för bra:) (Var rankad fyra i världen en vecka, beroende?)

Får mig att tänka på alla speldagar/kvällar hos Slaffe, så kul vi hade. Lirade ju sönder FM vareviga dag, men det har ju inte blivit tråkigt än för det. Kan verkligen sakna det, att glida upp, snylta nån macka, kanske lite juice. På med FM och sen var det krig! En och annan sak har väl gått sönder genom åren. Lokatt har väl också bidragit med det. Haha och junglebuzz var väl inne ett tag? Monopol också va? Haeger på GTA:D NHL 94. Ungdomsgården! Röda lacket. Gruddas. Westman-Scarface. ANSLAGSTAVLAN! Minnen folk, mina minnen.

Lite blandat såhär på natten, det som ploppade upp åkte ner på tangenterna. Imorgon Degerfors, hörs då.


Det var år sen vi var små. Men jag kommer aldrig glömma, aldrig glömma er. Jag finns här för er alla, jag finns för er. Grabbar jag finns om ni vill, jag kommer alltid ställa upp. Oavsett vad som händer eller har hänt är jag fortfarande jag, alltid oavsett. Jag finns här för er, finns ni för mig? Svaret är jag säker på, det har jag lovat att alltid vara. Vänskap.

Jag vet att jag inte alltid gjort rätt saker,

Jimmy





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0