God natt inlägg, ett måste.

Måste säga god natt till min kära vän bloggen. Mötet med Karim gick hur bra som helst. Vi har kommit en bit på vägen, mycket återstår. Men med min glöd jag har nu kan fan ingen stoppa mig! Tillsammans med vår lilla ledargrupp ska vi göra ett riktigt bra jobb. Det är kanske därför de anställt mig iofs?

Kan sakna Ormstagrabbarna ibland faktiskt. Men när man kommer upp till träningarna med 96orna har jag så kul att jag inte saknar alls. Men fan så kul vi hade boys, kommer alltid att älska er!

Glömde säga det men träffade en gammal lagkompis från viggantiden i lördags, Simon. Han och jag kamperade ihop under den beryktade kedjan 10-12-5. Förstaline, poängspottare. Synd bara att inte alla höll vår klass haha (ironi). Nej men skämt och sido(e)r, vi var rätt hyffsade. Hade framförallt kul ihop.

Intresset för tävlingen har varit svalt. Likaså för mina generösa spelerbjudanden. Ni verkar riktigt korkade haha! Men nu kör jag igång tävlingen i vilket fall, det ligger en platta öl i potten. Om jag vinner behåller jag den själv. Det går självfallaet att hoppa in under vägen, men svårare att vinna såklart..

Imorgon ska jag bara ta hand om mig själv, efter denna djävulsdag kan det behövas. Kolla på fotboll, snickra lite, träning, kolla Bajen torska hemma mot Ljungskile. Göra det jag känner för helt enkelt, är jag fan värd:D

Just det, idag har jag haft 53 unika och 150 sidvisningar. Tack till er som läser det jag skriver, värmer verkligen. Ett ännu större tack till er som kommenterar och ett jävligt stort tack till er som stöttar mig!

Kärki my man, du är king! Vi har varit vänner sen, ja sen när då? Ställer alltid upp i vått och torrt! Föralltid, oavsett. Du och jag.

Ingrid- Ja så kanske det är. Vet faktiskt inte. Ganska hårfint tror jag:) Tack det värmer, du har ett stort hjärta också det ska du veta. Jag ska tänka på det. Hatar ångest. Vill må bra :)

Någon på facebook har dragit igång nån citatmaskin där man ska citera the great one, Wyane Gretzky. Har ni något på honom, några lik i garderoben?

Nore, din roséflaska? Har inte ditt nummer i min nya lur:P

Morgondagens tippning för er som anmält er, det går bra att anmäla sig fram till 13.20 samma dag som matcherna går så ska jag fylla på här. En platta öl, mums:

16 juni.
Ingrid (landet som ligger närmast sverige vinner)
Honduras-Chile 2
Spanien-Schweiz 1
Sydafrika-Uruguay 1

Pappa (Zlatko)
Honduras-Chile 2
Spanien-Schweiz 1
Sydafrika-Uruguay x

Jimmy (Birro)
Honduras-Chile 2
Spanien-Schweiz 1
Sydafrika-Uruguay 2

Allt för idag gott folk. Nu ska jag försöka sova innan kl. 04 idag. Men vi hörs såklart imorgon när jag vaknat till och beroende på vad jag ska göra. Men något inlägg blir det alltid, kan ju inte hålla mig borta.

När den som gör dig glad, även gör dig ledsen. När den som stod dig närmast, ställt sig längst bort. När den som var villig att ta den där kulan för dig, nu är den som skjuter. Då vet du att det är dags att släppa taget.

Er Birro när han bor i Norrköping,
Jimmy

Nu väntar vi bara på den nya designen. Lugn folk, jag låter er hållas. Den kommer!


Kommentarer
Postat av: Adrian

Adrians säkra tippning:



Honduras-Chile 2

Spanien-Schweiz 1

Sydafrika-Uruguay X

2010-06-16 @ 09:46:09
Postat av: Sophie

Haha ngn på facebook.. tack för den =)

förövrigt skulle väl du komma på ngt bra ;)

2010-06-16 @ 10:15:43
URL: http://nummer20.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0