Glömde en sak.

Min passion är att leda folk, att se hur det jag säger funkar. Att se hur människor utvecklas gör mig oerhört glad, det är min drog. Igår fick jag en överdos på bosön. Jag vill påverka, jag vill göra skillnad. Jag vill inspirera folk, jag vill att de ska känna sig trygga kring mig, utstråla förtroende.  Därför kommer jag alltid vara ledare i någon form, för jag vet att jag är bra på det:) Och skriva, jag kommer alltid att skriva. Om någon även gillar det jag skriver och jag kan glädja någn annan, då är jag lycklig. Tro på er själva folk. Ni måste tro. Annars blir ni ensamma.

Igår pratade jag hockey med Karim, vi har samma syn på hur vi vill spela i mångt och mycket. Detta komemr nog underlätta vårat arbete. Vi ska leda, vi ska förbättra. Riktigt kul att folk slutat underskatta min kunskap bara för att jag är 20 år gammal. Många som tagit till sig det jag sagt på sista tiden. Men om ni inte vill det, så behöver ni inte:)

Saknar uppsatserna i skolan, shit vad jag gillade dom. Där fick jag verkligen skriva, visa att jag kunde skriva. Fick ett bra betyg i svenska, något jag är otroligt glad över.

Nu blir det inget mer för idag, sa jag ju iofs sist också men nu får det nog vara bra för idag. Såvida ni inte vill ha något speciellt skrivet. Jag kan alltid ställa upp om någon behöver det:)

Har lånat en dikt från en vän som jag tycker är väldigt tänkvärd. Inte blir det sämre av att Rosé är min favoritdryck här i världen.

"Livet är som rosé. Rött står för kärlek, man måste fylla på glaset ofta för annars tar livslågan slut."

Pengar gör en inte lycklig, det är ett hjälpmedel. Kärlek däremot, det gör en lycklig. Vad är bästa, att ha en jävla massa pengar och må dåligt, eller må bra och ha pengar så man klarar sig hyffsat? Båda är såklart ultimat men om ni fick välja?

Till er som tvivlat. Till er som gått bakom min rygg. Till er som bidragit till min ångest. Jag är tillbaka, starkare än någonsin, smartare än någonsin. Jag ska visa er, göra er besvikna. Jag kommer att lyckas. Trots att jag bara är 20 år:P

Om din vän är ledsen, och du stöter bort honom/henne, är du en bra vän då?

Din huligan i poesivärlden,
Jimmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0