Ett sista innan skärgården.

Snart är det dags. Min vapendragare hämtar mig imorgon kl 08.00. Sen bär det av mot möja och förhoppningsvis en hel dag fylld av kvalité. Ett ord som verkligen genomsyrar mitt liv just nu. Kvalité framför kvantitet. Har just packat klart. Louise kom med ett tält, snällt! Vi får se vad morgondagen kommer med. Bloggen kommer att få vila hela dagen imorgon. För första gången sen den startades.

Japan vinner mot Danmark med 3-1, Välförtjänt. Vilket 3-1 mål Japan gör. Kvalité. Som jag sa, Japan är bättre än vad folk tror. Ni som ska tippa i tävlingen imorgon. Jag öppnar upp kommentatorsfältet så det är bara att tippa på. Måste även ge Adrian credd. Han var den enda som hade ettan på Slovakien. Riktigt bra gjort. Ställning kommer på lördag när jag kommit hem och kvicknat till. Även en liten rapport av midsommarafton kommer då. Inga detaljer, bara i stora drag.

Skärgården, love it. Äntligen, jag vill ha dig. Skärgården, en av mina älskare. En älskare som alltid ger mig ny energi, som alltid gör mig glad.

När jag hade det som tyngst visste jag inte vad jag saknade. Nu vet jag. Mina vänner, det roliga. Som imorgon, hade jag aldrig gjort för ett par veckor sedan.

Nu önskar jag alla mina läsare en riktigt trevlig afton i goda vänners lag. Får ni abstinens har ni ju x antal inlägg att läsa igenom. Har blivit en del på den här korta tiden, och mer ska det bli!


En bra afton ska börja med en bra lunch, alltid.

Visst är det kul, kul att leva när det går bra. Inte lika kul när det går emot. Det är när det går emot du visar ditt riktiga jag, det jaget som är du. Aningen lägger du dig ner och dör eller så reser du sig, starkare än någonsin. Lyckligare än någonsin. Du bestämmer, alla kan. Jag lovar, alla kan.

Killen som aldrig säger nej till en bra fest,
Jimmy




Kommentarer
Postat av: Ingrid och Ola

Här kommer tipsraden, kör fram till söndag direkt.



25/6 - Ingrid

Portugal-Brasilien 2

Nordkorea-Elfenbenskusten 2

Chile-Spanien 2

Schweiz-Honduras 1



25/6 - Ola

Portugal-Brasilien X

Nordkorea-Elfenbenskusten 2

Chile-Spanien X

Schweiz-Honduras 1



26/6 - Ingrid

Uruguay-Sydkorea 1

USA-Ghana 2



26/6 - Ola

Uruguay-Sydkorea 1

USA-Ghana 1



27/6 - Ingrid

Tyskland-England 1

Argentina-Mexico 1



27/6 - Ola

Tyskland-England X

Argentina-Mexico 1



Önskar en trevlig midsommar ☼

2010-06-25 @ 01:27:35
Postat av: Jimmy

Portugal-Brasilien x

Nordkorea-elfenbenskusten 2

Chile-Spanien 2

Schweiz-honduras 1

2010-06-25 @ 14:29:57
Postat av: Ellinor och Jesper

Ellinor:

Uruguay-Sydkorea 1

USA-Ghana 1

Jesper:

Uruguay-Sydkorea 2

USA-Ghana 1



Hoppas du har kul, det hade vi idag!

Vi vann 4 kg choklad! :D

2010-06-25 @ 22:41:09
URL: http://ellinoranderstrom.blogg.se/
Postat av: Jimmy

USA-Gahna 1

2010-06-26 @ 17:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0