Ett roligt rekord.

Måste bara delge er en sak jag nyss såg. Satt och sappade på TVn och fastnade framför Canal Plus sport. En av mina absoluta favorittävlingar har dragit igång i skuggan av Fotbolls-VM. Det är såklart Wimbledon jag pratar om. Denna fanstastiska sport (som jag gillade innan Söderling) och denna fantastiska tävling.

Just i detta nu spelar Nicholas Mahut mot John Isner. De har slagit ett rekord. För längsta tennismatch någonsin redan nu. Det står nämligen 37-36(!!) i skiljeset. De har just nu spelat i hela 7 timmar och 15 minuter. Snacka om att publiken fått valuta för pengarna. Men börjar likna en parodi nu. Ingen av spelarna orkar röra sig mer än nödvändigt och förstaserverna är på mellan 110 och 130 km/h. 37-37 nu haha.


En av världens genom tiderna bästa idrottsmän.
En förebild, en ikon. Alla kategorier. Roger Federer.

MVH;
Jimmy "Hellberg"


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Slovakien-Italien 2

Paraguay-Nya Zeeland 1

Danmark-Japan 1

Kamerun-Holland 2

2010-06-23 @ 23:53:10
Postat av: Ola

Slovakien-Italien X

Paraguay-Nya Zeeland 1

Danmark-Japan 1

Kamerun-Holland 2

2010-06-23 @ 23:54:01
Postat av: Ellinor

Jag älskar dig Jimmy. <3

2010-06-24 @ 01:18:53
URL: http://ellinoranderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0