Ett förtydligande.

Eftersom det tydligen uppstått ett missförstånd så ska jag be om att få gör ett förtydligande. Jag tycker Maradona var en fantastisk spelare. Kanske den bästa, alla tider. Men jag vifhåller även att han är en idiot som tränare. Men engagemanget är det inget fel på.

Sent idag igen. Nackdelen med att vara vaken nu är att fåglarna precis riggat upp för världens konsert här utanför mitt fönster. Vad de dock missat är att jag inte löst biljett och är helt ointresserad av att höra deras sång. Vad fan gör man då? Tips..

Ska vi köra tävling eller inte?

Att sova eller att inte sova, det är frågan,
Jimmy

Kommentarer
Postat av: Louise

Hahaha,själv hade man några bröliga grabbar som riggat konsert utanför fönstret xD

2010-06-15 @ 11:51:42
URL: http://luslouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0