En slagen man.

Idag är jag en slagen man. Idag var mitt tips inne, det var klart. Jag såg ut såhär när Holland gjorde 2-0;



Hade spelat handicap. Holland-Slovakien hcp 0-1. För övrigt Louise som var med och gjorde den idag. Bra! Det var ju klart. Äntligen skulle jag få sätta en lången. Men nu är det över, jag kommer ihåg alla dagar med dig. Ska till ett riktigt speciellt tillfälle för att jag ska spela förr, kanske senare. För Steklenburg kände sig tvingad att riva ner slovaken. Det slutade som vanligt, i 93(!):



2-1. Ridå. Rejäl utsåpning av brassarna. Mot ett ändå hyffsat Chile. Brassarna blir farliga, var så säkra. Vidare är det precis som jag förutspådde. Ett jäkligt ovisst VM. Vem vinner? Argentina? Brasilien? Holland? Uruguay? Tyskland? Spanien? Portugal? Många som ser starka ut.

Vad anser ni om min tanke angående bokläsning? Visst är det så, att en bra bok är väldigt svår att lägga ifrån sig? Bara en sida till.. En gång läste jag ut en bok på en dag, 350 sidor. Läste från 09 till 04. Behöver jag tillägga att den var bra?

För ett par veckor sedan var jag helt osugen på att shoppa. Nu köper jag fan allt jag ser. Igår blev det ett par skor, idag solglasögon. Fick hålla i plånboken, annars hade det blivit ett par skor till idag. Har även snöat in på T-Shirts, helt såld. Säkert köpt 10 st senaste veckorna. Vad tycker ni föresten om den här haha (inte köpt):


Lite väl va?

I övrigt blev det att umgås med Louise (som åker bort på onsdag-söndag), var på en snabb intervju med Erika, styrt upp lite anteckningar och ett litet möte. Händer mer och mer i mitt liv. Känns som jag är på god väg mot mina mål, skulle vara underbart att nå hela vägen. Bara att jobba på, vara positiv.

Som man behandlar andra blir man alltid själv behandlad. Lev som du lär.

Det blir faktiskt inte roligare än sådär idag. Har varit igång hela dagen så är helt slut. Mera inlägg utlovad imorgon gott folk. Just det, ska dra ställningen i tävlingen som den var INNAN idag:

Ingrid 18p
Pappa 17p
Jimmy 16p
Ellinor 16p
Petrus 14p
Jesper 14p
Adrian 10p
Johan 6p
Linus H 6p
Louise 6p

Har även kommit lite frågor angående regelverket. Det är alltså slutresultatet vid full tid som gäller. 1x2.

Lite modeblogg av det här såhär på kvällen. Jag vidgar mina vyer haha. Tankar folk, vill ha era tankar. Er inspiration.

Bävar lite för onsdagen. Första gången jag öppet kommer gråta inför många av mina kompisar. Men visst får man det? När en vän gått bort. Jag skänker en fet tanke till ängeln Sebbe. Dina nära och kära. Tack för allt, på onsdag säger vi farväl en sista gång. Men du kommer alltid leva kvar via oss alla. Jag sjunger för dig;

"Kom tillbaks, hela världen va så underbar. Det kunde lika gärna varit jag, lilla fågel blå"

Ett blandat inlägg, högt och lågt. Som jag är. En blandad man.

Varför är det så svårt med kärlek? Så svårt med känslor. Känslor är svåra, speciellt kärlek. När vet man om man är kär? Ett ögonkast kan räcka. Kärlek är det finaste vi har här, ge varandra. Sprid. Ta. Ge och ta. Kärlek vänner. Kärlek till varandra. Var inte så förbannat macho. Visa er kärlek, empati. Kärlek är det finaste som finns.

Den envise visionären i första världen,
Jimmy






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0