En sista för idag då. Ett kul inlägg.

Blev en rätt bra dag tillslut ändå efter en lite sämre start. Har hunnit med träning och vara med min flickvän. Mysigt. Tycker jag är härligt.

Malin- Jag vet ju fan inte ens hur man gör det, kommenterar kommentarerna haha. Läs igen Malin, Maradona är en idiot, inte Messi!

Som sagt, Persie sabbade mitt tips. Tydligen fattade han inte att jag behövde pengarna. Jaja får ta nya tag imorgon. Någon som kan Nya Zeelänsk eller Slovakisk fotboll och kan ge mig ett tips? Till dig med bästa motiveringen till varför jag ska tippa på ett av lagen eller kryss, du får hälften av vinsten, alltså 50% andel i mitt spel om det går in. Utan egen insatts. Bra va?

Imorgon blir det burbyggande och fotboll utomhus. Hoppas på sol och bar över, eller njaa inte bar över. Ni som känner mig kanske fattar varför?

Vad är det för jävla jippo på lördag i stan? Hela stan är fullt av folk, folk är som tokiga. Ja juste, stureplansprofilerna ska till sumpan och sopa hem en fotbollsturnering. Fattar att folk är som galna. Men lugna er, vi kommer kämpa tills vi stupar. Efterfesten hoppas jag Adrian styr.

Fick ett lite slag i magen nyss, gick in på studera.nu och fick till min fasa se ordet "inställt" bredvid mitt program. Har mejlat och hoppas på ett bra jävla svar. Om det nu är så, då får vi gå på plan B. Något som min kära plastmamma Ingrid hjälpt mig att utforma. Hon är bra, förbannat bra! Pappa- ta hand om henne:) Du anar inte vad du skulle gå miste om!

Nu är jag färdigbloggad för idag, hoppas ni funnit det intressant. Tänkte höra om någon är intresserad av att delta i en liten tipptävling? Det hela går ut på att man skickar in sina resultat för dagens matcher senast 13.20 ska kommentaren vara registrerad för att räknas i tävlingen. Ni sriver namn eller smeknamn och jag publicerar sedan era tips här på bloggen. Den som har flest rätt vid VMs slut vinner, men vad? Det ska alltså vara t.ex Elfenbenskusten-Portugal 1, Brasilien-Nordkorea 1 osv. Ligger detta i någons intresse eller ska jag lägga ner? Kommentera om ni vill vara med. I så fall startar tävlingen på Onsdag.

Vi hörs imorgon folk.

Ju högre krav, desto hårdare fall. Å andra sidan min vän, har du inga krav, hur ska vi då komma framåt?

Karlavagnanen- släng er i väggen. Den nattliga hjälpen är,
Jimmy




Kommentarer
Postat av: Tiffany

Hoppas plan b funkar utmärkt!

2010-06-15 @ 01:20:54
URL: http://tiffanysmoment.blogg.se/
Postat av: Luslouise

Gillar att läsa din blogg min sötnos :) <3

2010-06-15 @ 01:26:52
URL: http://luslouise.blogg.se/
Postat av: Malin

men vafan "Maradona var ett geni, han är en jävla idiot." är inte lätt att förstå?! hah.. :p

2010-06-15 @ 02:10:35
URL: http://shanghaiginger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0