Dra ballen i gruset.

Nya Zeeland gör 1-1 i 93e minuten. Får man se den där sköna dansen också haha. Helt sjukt egentligen. VMs sämsta lag, enligt min mening. Tur att man inte gick på min plastmammas tips då, att tippa på Slovakien. Hennes argument var ju iofs bäst " de ligger ju närmare Sverige"! Hade jag varit Slovakiens tränare hade jag nog fan slitit mitt hår, misnt sagt.

Men helvete alltså, vilken story om målskytten. Han slängde upp en grej på vinst och förlust på facebook(!?). Han spelar i Danmark till vardags, forbundskaptenen ser detta. Någon som verkligen vill spela när man till och med lägger upp det på facebook. Han tar med honom, och han gör 1-1 i 93:)

Vad har vi lärt oss av det då? Jo att man måste ta sig till det. Göra allt för att ta sig dit man vill. Kan inte bara ligga på soffan och tro att alla kommer till dig!

Vad var det jag sa?:P
Jimmy


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Slovakien var ju nära att vinna :) och nu har precis Brasilien vunnit över Nordkorea, är det inte så att Brasilien ligger lite närmre Sverige?



Gillar helskarpt det du skriver, du är en härlig kille med ett STORT hjärta. Jag är helt säker på att med ett steg i taget så går det frammåt! Visserligen kommer det stunder då raset bakåt kommer men det gäller att lära känna sig själv och känna igen kroppens signaler. Hjärnans kraft är stor och den ska inte underskattas.

Jag håller på dig, kämpa på det kommer gå bra!

2010-06-15 @ 22:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0