Det gick fort.

Andra halvlek blev betydligt bättre. Mexico närmast vinsten. Fick en flashback vid 1-1 målet. Richard Norlings offsidefälla på Söderstadion 06.

Tävlingen avgjord på rekordtid. Det var den ytterst allmänbildade Joakim Noreskog som tog hem roséflaskan. Ska den budas till Glänt..... eller ska vi mötas upp? Haha anonym, att du kommer ihåg det. Jag kommer också ihåg att du avsade dig den mot att ungdomsgården öppnade tidigare en skolavslutning. Men visst, du ska få den imorgon för att jag ska bevisa min ärlighet. Bättre sent än aldrig heter det.

Dagens tvtips: Laul Calling på sportbladet.se. Möcket möcket bra som en värmläning skulle sagt.
Dagens bloggtips 2: Bank och niva på sportbladet.se. Ett säkert kort. Alltid tänkvärda texter om sport och livet(?). Bank, Niva och Laul har vassaste pennorna i sportjournalistikens sverige anser jag.

Nu taco, sen Uruguay-Frankrike. Ett tips, spela ett mindre spel på Uruguay. Tror det kan bli en liten skräll såhär andra matchen. Frankrike är så långt ifrån en harmonisk grupp man kan komma. Uruguay har allt att vinna. Bra va?

Blir inget inlägg om åsiktsfrihet idag. Har inte filat klart på det. Har slängt upp bloggen på bloggportalen nu. Förstår dock fan inte den sidan alls. Men det är säkert bra..

Lars Winnerbäck och Håkan Hellström. Där har vi det.

För att du är du och jag är jag. För att vi är vi och jag älskar dig. För att alla är olika och och jag älskar det. Vad vore världen utan olikheter?

Jag vill ha mångfald, inte enfald,
Jimmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0