Dagens tippning stängd.

Spelstopp för idag. Såhär har vi tippat:

20 Juni

Ingrid (landet som ligger närmast sverige vinner)
Slovakien-Paraguay X
Italien-Nya Zeeland 1
Brasilien-Elfenbenskusten 1

Pappa (Zlatko)
Slovakien-Paraguay 2
Italien-Nya Zeeland 1
Brasilien-Elfenbenskusten x

Jimmy (Birro)
Slovakien-Paraguay 2
Italien-Nya Zeeland 1
Brasilien-Elfenbenskusten x

Adrian (Kaptenen)
-

Jesper (vilaren)
-

Ellinor (designern)
Slovakien-Paraguay X
Italien-Nya Zeeland 1
Brasilien-Elfenbenskusten 1

Petrus(Rosenborgtröjan)
Slovakien - Paraguay 1
Italien - Nya Zeeland 1
Brasilien - Elfenbenskusten 1 

Johan (Lidström)
Italien-Nya Zeeland 1
Brasilien-Elfenbenskusten X

Linus H (Super-Mario Lemieux)
Slovakien - Paraguay 2
Italien - Nya Zeeland 1
Brasilien - Elfenbenskusten 2

Pappa skulle lämna in lången åt mig. Vad tror ni händer? jo han ringer och säger; Jag slängde in Hammarby också. Att man aldrig lär sig. Men raden ser ut som mitt tips för idag plus Hammarby. 100 spänn. Kan gå, men det säger man ju å andra sidan jämt! Vi är tre som delar på den. Imorgon ska jag trycka in en VM stryktips. Någon som vill vara med? Mejla mig, ring eller smsa. Skriv en kommentar. Vi löser det!

Efter diverse påtryckningar från högre instans har jag blivit tvungen att släppa en hemlighet. Min bok kommer att publiceras, förhoppningsvis innan nyår, i en mindre upplag, men vi får se. Måste få tid att skriva igen. Som det sett ut de senaste dagarna har jag inte haft en minut över. Vill ni att jag ska lägga ut baksidetexten?

Nu ska jag kolla boll, ta det lugnt. Sen fys. Träningsverken blir fan bara värre och värre. Lite skönt är det, man känner att man lever. Kom igen nu Bajen, snälla!

Jag kan lova dig, den som tar kulan, eller slaget. Din fight, för dig. Han är DEN vännen. Jag har många sådana vänner. Jag är lycklig. Det är många jag skulle ta den fighten för. Ni vet vilka ni är. Förhoppningsvis.

Lev livet till fullo, gör det DU vill,
Jimmy


Kommentarer
Postat av: Johan

Nu var man seg!

Italien-Nya Zeeland 1

Brasilien-Ivory Coast X

2010-06-20 @ 14:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0