Dagen fortskrider som sig bör, nästan.

Byggandet går fan toppen! Går hur bra som helst. Nu har vi lunchrast så jag passar på att blogga en kortis.

Hämtade biljetterna av en väldigt förvirrad själ på konsum, men det blev rätt tillslut. Tack för det! Passade även på att tippa, såklart. Blev följande rad; Argentina-Sydkorea hcp 0-1 1. Grekland-Nigeria 2. Frankrike-Mexico halvtid 1. Till oddset 8,84 satte jag en 50 lapp. Idag sätter vi den!

Argentina leder med 2-0. Perfekt. Klockrent. Vi är med. Skulle ju vara kul om man kan få vara med till sista matchen idag! Appropå Argentina: http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/landslagsfotboll/vm2010/article7319695.ab . Säga vad man vill, men han är fan skön.

Nu måste jag äta, blir kina. Som i skolan. Kina tahi äger. Rekomendas till Vallentunas lunchgäster. Till Täby Centrums lunchgäster har min vän Sam rekomenderat hans knegs färdiglådor. Tydligen briljanta. Sen bygga. Sen slappa. Lägger upp bilder ikväll på dagen plus ett lite tänkvärt inlägg som inte handlar om fotboll + lite fotboll också såklart. En månad vart fjärde år får ni stå ut.

En ny tävlande i tipptävlingen. Därör har jag uppdaterat det inlägget.

Läs inlägget igen, vad har vi fokus på idag? Just det, positivitet. Tänk på det, dessa ord kan göra någon annan lycklig. Säg dem. Gör dig själv lycklig först, sen andra!

Attans, där gör Sydkorea 2-1. Kom igen nu Messi, motbevisa mig!

Hörs senare ikväll.

Är det du och jag mot världen, eller världen mot dig och mig?

Din vän,
Jimmy







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0