Dagen efter.

Har äntligen kvicknat till så pass att jag orkar röra mig. Bakfull, trött, ont i hela kroppen. Ingen bra kombination. Men jag ska inte klaga, det är självförvållat. Hade en riktigt, riktigt trevlig kväll igår. På alla sätt och vis. Trevligt sällskap, mycket folk, skönt folk. Trevliga damer. Trevliga grabbar. Danne, Petrus, Jocke, Adrian, Kärki, Lampan. Ni gjorde min midsommar. Tack. Har aldrig tältat förut, vilket märktes. Riktigt orutinerat att inte ha något att varken sova i eller på. Ingen kudde. Ingenting. Därför är man smått mörbultad idag, av både hårt underlag och diverse drycker. Lite smått äckligt att "campa" kan jag tycka. Inte det fräschaste man gjort men kul med kontraster. Göra saker som man normalt inte gör, det som är utanför vår "bubbla". Sen att inte allt alltid går enligt planerna, tough shit. Lever bara en gång. Här och nu som Strindberg skulle sagt. Har nog aldrig skrattat så mycket som när Adrian drog sina storys, ruggigt bra. En av de roligaste, mest impulsiva midsommarnätter jag haft. Känns skönt idag, skönt att vara tillbaka på banan igen. Träffade Agild igår. Fan vad det alltid är trevligt att se dig.

Jag skiter i vad DJ Mango sjunger. Jag kommer alltid dricka fanta och rosé. Kan dock medge att låten är bland det töntigaste jag hört. Kom igen, nivå tack.

Kan inte säga att jag är extremt skrivsugen idag, verkligen inte. Men kunde inte hålla mig borta längre, det kliade för mycketi fingrarna. Blir ingen längre rapport än så idag. Kommer mer imorgon, plus lite bilder. Någon som är nervös? Blir verkligen ingen lång text om gårdagen. Hade kul, nuff said egentligen.

Ny design, min älskade syster satt hela dagen och fixade den till mig. Fett med tack Ellinor! Visst vart den bra? Nu är det bara en ny bild och lite schysst bakgrund så är vi hemma.

Nu är jag på det klara med hur jag ska utforma min affärsidé. Möte nästa måndag. Hoppas verkligen det här går igenom, kan bli en dundersuccé. Hur som helst skulle jag ångra mig om jag inte levde min dröm och vågade testa.

Tävlingen går vidare som vanligt. Min sekreterare har koll på ställningen så jag slänger upp tabellen imorgon vid tillfälle. Håll utkik ni som är intresserade, tippa på ni som vill. 

Come on you ENGELAND! What a hell of a game. Lets have it.



Kollar klart på USA-Ghana. En rätt trevlig fotbollsmatch. Men i mitt tillstånd skulle jag uppleva tempot i superettan som högt, faktiskt. Grattis Uruguay, jävligt imponerad av deras spel hela turneringen. Diego Forlan! Sen blir det sängen, vågrätt läge känns högaktuellt just nu. Kingson är kung, jäklar vad han storspelar. Kul att det är nån bajen det går bra för numera.

Vi hörs imorgon gott folk, tills dess. Don´t be negative.

Möja 2010, helt okej.

Om du aldrig varit på toppen, aldrig levt drömmen. Då har du aldrig upplevt livet, aldrig levt livet. Ytlighet är din lyckas värsta fiende, kom ihåg det.

En midsommarnattsdröm,
Jimmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0