Att inte kunna sova.

Vaknade nyss, helt färdig, ont i magen. Kunde inte sova igår heller, fan det börjar bli jobbigt nu. Somnade runt 5 kanske, sov tills nu. Men inget att gräva ner sig för, inget som förstör mitt liv, min framtid. Bara att försöka sova inatt igen:)

Om v-Persie lyckas göra fler mål än Bendtner så går mitt tips från igår/idag in. Vad tror ni?

Jävligt trött fortfarande, därför blir det inget långt inlägg nu. Nu ska jag äta, kolla boll, bygga kaninbur och sen träna. Bra dag va.

Har knåpat ihop en riktigt bra rad till nästa omgång av VM tipset. Tanken är att jag och slaffe ska bli miljonärer. Vi får se. Har ni speltips, kommentera mer än gärna!

Till er som är negativa och pessimistiska. Jag gillar er inte. Jag gillar människor som ser lösningarna, inte problemen. Jag gillar sympatiska människor som sprider värme, ger energi, delar med sig av sin kunskap, sin vänskap, sin kärlek. Jag hoppas ni förstår vad jag menar.

Nu vill jag ha hockey igen. Saknar verkligen omklädningsrummet, genomgångarna, träningarna och matcher. Efter vårt extremt goda resultat ute på bosön blev jag än mer taggad för iår. Jag ska leda er, men som Hamrén sa, du kan leda en häst till vattnet men dricka måste han göra själv.

Dåligt med kommentarer, är ni blyga? Ni kan vara anonyma också om ni vill, jag föredrar dock folk som står för vad dem tycker.

Min skrivinspiration är grym nu, får inspiration från överallt:)

Glöm inte vilka ni är, var inte så förbannat ytliga. Glömmer du var du kommer ifrån kommer du aldrig bli lycklig, oavsett hur mycket pengar du tjänar.

Lev din dröm kompis, lev det till max. Du kommer att ångra dig annars, det vet jag. Moral vänner, moral är något bra.

Vad är din dröm?
Jimmy

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0