Äntligen klar, trodde jag ja.

Fyfan vad jag har fått saker gjorda idag. Helt sjukt faktiskt, stolt över mig själv. Efter att jag skrev senast har jag även hunnit med att åka till Sollentuna och lämna CV, hitta en plånbok som jag så snällt ringde och återlämnade, hon blev glad som en solstråle, jag blev glad att hon blev glad. Win-Win va? För ett halvår sen hade jag blivit sur över att inte få någon hiitelön, nu va hennes leende hittelön nog.

Sen åkte jag till Täby Centrum och lämnade även där mitt CV, han var hur skön som helst. Verkade gilla mig också, han sa att han gillade mitt sätt. Så nu är det bara att hoppas att det nappar någonstans. Om det inte gör det, då är det bara att gnugga vidare:) Lite kul att han tyckte att jag var framåt, att jag hade sjuk humor var han även intresserad av. Hoppas, hoppas! 

När jag sedan var påväg hem, nöjd som få, längtad efter soffan och tvn. Längtade efter slappa och spela xbox, kolla fotboll. Då ringer Peter, lagledaren. Tydligen möte ikväll, kl 20 i ishallen. Jaha då är det väl bara att göra det då. Hade helt glömt bort det faktiskt. Men ska bli kul, älskar att snacka hockey:)

Lika bra att få allt gjort på samma gång så man kan ta det steg för steg sen. Eller vad tycker ni?

Tyvär ingen kaninbur då det regnar i Stockholm idag. I alla fall här. Får bli någon annan dag.

Inget flyt i tippandet nu alls. Shit alltså, ni måste hjälpa mig. Elefanterna gick ju och spelade lika mot Portugal. Såg ni den komma?

Bästa speltipset för imorgon får vara med och dela vinsten, helt fritt. Vafan är problemet, vad har ni att förlora?

Nu käka, sen möte, sen lite fotboll och xbox. Sen lär jag ju stupa i säng efter den här dagen. Återkommer senare om jag finner energi att göra det. Ni kan ju ge mig energi annars? :)

Det du trodde var omöjligt, har jag insett är möjligt. Det du tycker är svårt, det tycker jag är lätt. När du skrattar, då skrattar jag. Se till att göra det du tror äromöjligt möjligt. Jag lovar, det går kompis, det går! Se på mig, jag gjorde det.

Er gnuggare i andra världen,
Jimmy




Kommentarer
Postat av: Ingrid

Mitt tips inför morgondagen:

16 juni

Honduras-Chile 2

Spanien-Schweiz 1

Sydafrika-Uruguay 1

2010-06-15 @ 22:31:36
Postat av: Pappa

Jag tror att resultatet i morgondagens matcher blir:

16 juni

Honduras-Chile 2

Spanien-Schweiz 1

Sydafrika-Uruguay x

2010-06-15 @ 22:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0