Ännu en prodiktiv dag, det bästa; den är inte slut. Och jag mår bra.

Kom det mig själv nyss. Jag har blivit en kameloint(?). Passar in i alla kretsar som Petter sjöng. På morgonen när jag vaknade var jag Birro, poeten. Den moraliska, kärleksfulle, författaren. Nu när jag snickrar är jag Öfvergårs, den arga snickaren. När jag tar på mig hockeyjackan blir jag Tichonov, tränaren. När jag drar på mig dansstället och drar in med grabbarna till Sture, då blir jag John Travolta, danskungen. När jag dricker öl, då är jag J. Lokatt, kungen av öl. Oavsett vad, så glömmer jag aldrig vem jag är längre. Jimmy Anderström.

Hur bra som helst att behärska olika områden i livet, eller? Social kompetens är viktigt, jävligt viktigt för att passa in i dagens samhälle har jag lärt mig. Fingertopsskänsla, och att kunna prata till bönder på bönders vis, till de adliga på deras vis.

Snickeriet går hur bra som helst. Jag, Ellinor och Amanda (mina syskon) har hjälpts åt hela eftermiddagen. Vi har tagit ut en tv så vi kan kolla på fotboll samtidigt. Så jävla skönt, borde ni testa. Se fotboll ute, love it! För övrigt utlovar jag bilder på detta scenario senare under kvällen! Nu har dock Amanda ledsnat och börjat göra annat, men jag klandrar henne inte, hon har förstått vad familjen betyder. Äntligen.

Nu har jag en fetingskön rad på gång. Drog 50 spänn på samma rad som i min tipptävling plus att jag var tvungen, hur mycket jag borde låtit bli vet jag men jag var fan tvungen att ta med Hammarby. Med hjärtat. Använder man inte hjärtat tappar man förståndet också! Chile är för övrigt riktigt bra, Honduras är väl iofs ingen värdemätare men akta er för Chile. Något som min kompis Sam även upptäckt men inte fan vill han vara med i min tävling för det. Dumdristigt?

När jag kom hem efter tippandet och mathandlande så döm om min förvåning men min syster Ellinor hade städat mitt rum. Jag älskar dig Ellinor, hon har även lovat att lägga upp bilderna sen. Ni ser, om man är positiv och hjälper andra själv, blir man själv hjältp och positivt bemött.

Varför jag tog en paus var för att beställa biljett till Winnerbäck i sommar, men kunde inte hålla mig från att skriva här. Helt sjukt egentligen, men jag gillar det. Och om jag gillar det, då gör jag det. Så länge ingen annan tar skada av det. Hitills bara postivt så jag kör på! 

Nu måste jag snickra på. Hepåre so long.
 
Det finns inget finare än två människors första möte, ett möte som blir till två. Blir tre, blir fler. Ett möte och en oändlig kärlek uppstår. Jag träffade dig, och jag tror på evig kärlek. Men hur många tror på evig kärlek?

Snälla snickaren,
Jimmy


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Snälla snickaren? Hm, det beror ju på hur man ser på saken. Haha kom ner nu så vi kan fortsätta! :D

2010-06-16 @ 15:23:53
URL: http://ellinoranderstrom.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jimmy du är bra på allting :) o vadå arga snickaren de är som ellinor säger glada snickaren kallar jag de :P du gör ett bra jobb brorsan <3 Älskar dig bror !

2010-06-16 @ 16:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0