Akut trötthet.

Sitter och spelar Xbox och njuter. Njuter av att ännu en bra dag passerat. En dag att vara stolt över. En dag med många olika ansikten. Tidig uppstigning, träning mitt på dagen, lunchat, skrivit, jobbintervju, shopping och återigen en träning. Visst, lite stressigt var det ett tag men kul samtidigt. Kul att äntligen ha något att fylla dagarna med!

Tennismatchen? Det står 59-59 i game, när domaren (förövrig svensk) bröt för mörker. Läs om det här: http://www.aftonbladet.se/sportbladet/tennis/article7359321.ab . Haha shit. De har slagit i princip alla rekord som går att slå. Framgår inte riktigt av tecten hur länge de hållit på men måste vara uppåt 10 timmar. 98-94 i servess. Ser lite trötta ut på bilderna. Kanske inte svårt att sova inatt? Tyckte ändå tävlingsledningen var snälla som ställde in Isners dubbel.

Fotbollen gick väl ungefär som förväntat. Tyskarna tar alltid sig vidare. Men nu springer ni in i en vit fet Engelsk tjur. En tjur som väntat så länge på just den här dagen. 27 juni 2010, 1600. England-Tyskland. Åttondelsfinal i VM. Ni minns väl 2001 i Tyskland. 5-1. Michael "United" Owen. 27 Juni är det dags igen. För tredje gången ska de stolta britterna stå emot ett tyskt artilleri och sedan bara mosa, mala och gnugga ner tysken.

Efter diverse frågor så har tävlingsledningen nu bestämmt att stänga kommentatorsfältet, dvs. inte visa kommentarerna offentligt innan kl 15.50. Allt för att göra det så rättvist som möjlgt.

Är så fruktansvärt trött. Sådär trött som man bara är ibland. Tröttare än tröttast liksom. Hjärnan är den där berömda klumpen nu. Orkar knappt använda armana för att skriva. Så nu säger jag god natt till mina läsare och stämplar ut för idag. Vi hörs såklart imorgon. Något speciellt ni vill läsa om?

Föresten, vad anser ni ordet "motivation" innebär? Svara gärna så återkommer jag i ämnet imorgon.

Jag tänker nu frångå mina annars strikt hållna principer och ge er två st bilder på klädesplagg. Som ni har läst är jag starkt emot modebloggare. Är emot extrem ytlighet över huvud taget. Jag gillar mode, men mitt mode. Orkar verkligen inte läsa om vad alla andra anser vara mode. Jag kan hämta inspiration, visst. Men mode är vad du själv anser är mode, inte någon annan. Självklart ska man vara mån om sig själv, sin kropp, sitt utseende. Men det får inte gå till den grad där du börjar må dåligt för att du känner dig "ful". Lev med det du är född. Acceptera att alla ser olika ut. Annars blir det jobbigt. Men för att återgå till ämnet. Jag tänker nu frångå mina principer och slänger upp två bilder på två av dagens köp;


Dålig bild. Jag är kreatören, författaren.
Verkligen ingen fotograf. Men ett par bra
basshorts. 399, som hittat.


När jag såg den här tröjan var det ingen tvekan.
Känns så jag just nu. 65 spänn. 


Ja vad händer imorgon? Har inte mycket bestämt. Ska blogga om motivation och hur man kan motiverar sig själv. Något jag jobbat mycket med på sista tiden. Annars ska jag till min psykolog och snacka lite skit. Vi hörs imorgon alla. Nu måste er favoritbloggare sova. Är verkligen trött.

Fick ett SMS nyss av lagledaren. Det var ett väldigt uppmuntrande sms. Ett sådant sms jag kan leva på en vecka. Tack! Komplimanger kan göra livet så lätt. Ge varandra beröm när man förtjänar det. Annars kvävs vi.

Dagens allt; England till åttondel. Krossa tysken!

Dagens låt; Hela livet var ett disco- Markus Krunegård.

Dagens tips; Njut!

För att göra någon nytta krävs att du tar i. Att du är lyhörd, vill lära dig nya sasker. Inskränkta människor gör ingen nytta. Du måste ut och våga. Göra nytta, känn dig behövd, bekräftad. Ha en dialog, dialoger för dig framåt. Monologer för dig bakåt. Är du med? 

Visst fan är jag nöjd nu,
Jimmy


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Slovakien-Italien 2

Paraguay-Nya Zeeland 1

Danmark-Japan x

Kamerun-Holland 2

2010-06-24 @ 02:06:22
Postat av: Louise

Vad snyggt :D <3

2010-06-24 @ 10:17:17
URL: http://luslouise.blogg.se/
Postat av: Louise

Paraguay-Nya Zeeland 1

Danmark-Japan 1

Kamerun-Holland 2

2010-06-24 @ 10:34:29
URL: http://luslouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0