Vännen, chefen, experten. Jag ger er- Danne.



En oerhört underhållande videosekvens från en av de otaliga efterfester vi genomlevt. Lägg särskilt märke till hur länge han faktiskt kollar på ketchupflaskan. Han är sugen, jag lovar. Har ni någon gång varit hemma hos Danne så vet ni hur fullt det är i hans kylskåp. Lägg även märke till hans från ingenstans; Har det varit en bra kväll? "XANTE!". Efter att ha halsat i sig halva flaskan får han för sig att översätta en Kim Olsen låt. Helt magiskt. Titta och njut. Hela situationen är underbar. Att jag sjunger som en halvpackad Jimmy Anderström bjuder jag på.



Som vanligt vet jag inte hur man snurrar på filmen men ni får hålla tillgodo och titta lite snett. Det brukar ni ändå göra.

PS. Jag har fått mannen i frågas godkännande DS.

"Ikväll ska jag bli full, för kärlekens skull" Plura!

Har ni inte sett Mauro och Pluras kök? Sätt igån och titta. Ett av tv historiens mest oigenomtänka programm som blev en dundersuccé. Två gammla idoler ska laga mat ihop. Den ene fullkomligt galen och den andre ännu mer galen. Underhållning på mycket, mycket hög nivå.

Tack för tipsen hörni. Fortsätt ösa bara!

Nu ska jag se dagens tredje film. Blir en high school komedi. Ungefär vad min hjärna orkar med just nu.

Hörs imorgon vänner.

Den allsmäktige vanbebildaren,
Jimmy


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vill ju gärna se ketchup-sekvensen.. men går inte att starta filmen.. hmm. Eller är den så cencurerad ler

2010-07-18 @ 19:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0