Trött, sjukt trött.

Jag kan knappt beskriva med ord hur trött jag är. Vad har hänt? Antingen är det värmen eller så är jag påväg att bli sjuk. Jag förmår mig knappt att ta mig upp ur sängen. När jag gör det vinglar jag runt, så trött är jag.

Allt som stod i kalendern idag är struket och framflyttat till imorgon. Blir vila hela långa dagen som gäller. Föresten, det är väl inget fel med att vila när man egentligen har semester?

Har redan sett film nummer ett idag. Ska snart gå in på tvåan. Blir Wallander- Vittnet. Måste säga att jag är glatt överraskad över nya Wallander filmerna. Helt klart mcket bättre än förra omgången. Krister Henriksson är lysande och Lena Endre ett bra komplement. Ola Rapace är ingen favorit och att byta honom mot Nina Zanji och Sverrir var ett lyckat drag. Se dem om du inte redan gjort det. Inte i Beck klass men inte heller långt därifrån. 

Jag behöver annars både bok och filmtips. Kan ni ge mig? Snälla.

Tänkte skriva på boken idag, har en del ideér. Men jag orkar ta mig fan inte. Skriver man när man är såhär trött blir det bara en röra. Bättre att låta bli.

Hemma hos mamma nu. Mamma åkte till Riga för en stund sedan och mormor är på besök. Trevligt. Imorgon har jag ett dilemma. Vad ska jag välja? Det här med val är svårt. Lätt att få ångest över. Får tänka några varv till och komma fram till något bra.

Imorgon kommer Louise hem från Malmö. Jag misstänker att hon har en present till mig. Blir spännande, mycket spännande.

Som sagt, jag behöver framförallt tips på bra böcker. Nu blir det film, vet att det kan låta deprimerande när det är så fint väder ute men vad gör man annars i denna trötthet. Återkommer vänner!

Dagens; Vitt vin och sprite.

Hammarby, Louise, Pappa, Mamma, Ellinor, Amanda, Ingrid, Mormor, Morfar, Farfar, ALLA mina vänner (ingen glömd), Hockey. Jag älskar. 

Prinsen på moroten,
Jimmy



  


Kommentarer
Postat av: Louise

Du är fin du :)



Tänkte att jag skulle ge dig lite filmtips men vi har inte alltid samma smak när det kommer till den biten.Men försöker ändå :)

"It's complicated"

"Julie and Julia"

"The Terminal"

"Moulin Rouge"

"Darling"

"3:10 from Yuma"

<3

2010-07-15 @ 17:21:40
Postat av: Petrus

Plöj igenom Sven Hassels böcker så kommer du inte vara besviken.

2010-07-15 @ 22:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0