Stekhett.

Fy fan, det är så jävla varmt. Jag vet att man inte ska klaga. Rätt var det är så står man där i 20 minus igen. Men det går verkligen inte att sova. Har helt öppet fönster, en jättefläkt. Men likförbannat är det lika varmt. Någon som har ett eller flera tips för hur man löser en sådan situation? Släng in en kommentar isåfall.

Hur kan man åka utomlands i den här värmen? Ganska så dålig tajming att dra nu när vi äntligen fått sommar i det här landet. Ska man åka till sydligare breddgrader ska det vara kallt här. I alla fall min mening. Däremot, ni som är på Rhodos. Lite avundsjuk är man allt.

Nej, det blir landet imorgon. Klarar inte det här. Kommer att smälta snart. Men ska inte klaga. Eller har jag redan gjort det?

Kan inte skriva i den här värmen, hjärnan är som mos. Ni får ursäkta min skrivtorka men det går bara inte. Det kommer ett par inlägg om dagen ändå om jag känner mig själv rätt. Kan inte hålla mig borta.

Dagens nostalgi; Petter- Fredrik Snortare och Cecilia Synd. Vilka minnen man har till den låten. Gick tungt runt 05-06 där. Those whore the days. Det går bra nu. Även det en låt värd att lyssna på. Bajenpetter!

"Fuck off, nu kör vi. Det går bra nu!"

Allt för nu. Ska försöka sova. Lär ju gå sådär i den här värmer vänner. Vi hörs imorgon. Får se vad den dagen har att bjuda mig.

Varma hälsningar,
Jimmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0