Solsken.

Vaknar upp och tittar ut. Härliga sol. Du härliga sol möter mig i min morgonstund. Alltid lika trevlig att vakna och se solen det första man gör. Eller vad tycker ni?

Ny dag, nya möjligheter. Vad den har dagen har att erbjuda vet jag inte riktigt eftersom jag nyss vaknade. Måste betala räkningarna, men eftersom min arbetsgivare tydligen inte är kapabel att betala ut min lön i tid så vet jag inte riktigt hur det blir med det. Om jag inte får min lön i tid, kan jag komma till andra perioden i matcherna då? Komma lite sent till träningarna?

Vänner, vi har framtiden för oss. Fyll era dagar med det ni tycker om, kasta inte bort er tid. Onödigt att göra saker man ogillar. Tänk vad ni kommer att ångra er sen om ni inte gjorde det ni drömde om. Våga vänner, våga. Var modiga. Jag tänker våga, hoppas du också gör det.

Återkommer lite senare när jag kvickant till och förhoppningsvis fått lite gjort.

Livet är för kort för att slösas bort.


Underbara sol.

En nyvigd soldyrkare,
Jimmy


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Min tipsrad till i dag 2/7:

Holland-Brasilien 2

Uruguay-Ghana 2

Om någon nu undrar så är Drottning Silvias hemland Brasilien mer värt att hålla som vinnare än att Holland ligger närmast Sverige :P

2010-07-02 @ 10:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0