Revlingen.

På den underbara ö befinner jag mig nu. Tillsmmans med Louise, Daniel och Joakim. Hur jävla skönt som helst. Inte ett dugg avundsjuk på någon annan. Life is good...

Bra match igår, faktiskt. Trodde på oavgjort och visst var det nära på slutet? Matchen ikväll? Tror faktiskt att den uppfyller de högt ställda förväntringarna. Nu handlar det om att äta eller att ätas. Ni minns mitt tips innan va? Tyskland vinner alltid på straffar. Så även ikväll.

Nu ska det grillas här ute. Får se hur det går. Öppna ett par kalla, njuta av livet. Kan bli klassiskt.

Har ett gäng bilder från dagen. Bland annat på den coolaste trimaranen jag sett. Får dock inte in dessa i datorn, får bli när jag fått ordning på bitarna.

Gårdagen var mycket trevlig. Drack öl, pratade, lyssnade på bra musik, såg solen falla. Spelade spel. Har varit med om tråkigare kvällar. Nu mår jag som Daniel brukar säga.

Jaha, nu ropar de på värden. Från alla håll. Hejpåer.

Ändra inte på någon. Alla är olika.

Din vän optimisten,
Jimmy


Kommentarer
Postat av: Ola

Tyskland-Spanien 1

Resultat 1-1

2010-07-07 @ 18:15:11
Postat av: Ellinor

Tyskland-Spanien 1

Resultat 3-1

2010-07-07 @ 18:16:50
Postat av: Louise

Tyskland-England 2-2 2

2010-07-07 @ 19:45:50
URL: http://luslouise.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Hallå, Louise.. Det är väl iaf Spanien som spelar mot Tyskland? Inte England. :P

2010-07-07 @ 21:16:04
URL: http://ellinoranderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0