Matchen.

Mitt i densamma. Sitter en galen Daniel och tjatar om hurvida Torres ska vara på plan eller ej. Han pratar mest om Torres. Hur bra han är. Jag kan inte hålla med, verkligen inte. Han spelar i vilket lag? Just det, alltid en förslorare. Men tjatas ska det, acceptera fakta. Han är inte bra, eller bra är han. Men inte så bra. Pedro har varit klart piggare.

2-2 kan vi väl glömma. Men ett kryss känns bra. 0-0 efter full kanske? Straffar. Och precis vad du nu tänker, tyskland vinner.

Nu dricker vi ett glas Rosé. Jag har ont överallt i hela kroppen känns det som. Vet inte varför, men ont gör det. Och trött. KÄMPA Jimmy!


Jag skulle också skämmas, vilja gömma mig. Om jag spelat i det laget.

I'm not a scouser,
Jimmy




Kommentarer
Postat av: Johan

Tja, nu har jag vaknat ur min dvala. Har varit på semester och tagit VM-tempen nere i Grekland och om du inte har sett mig förr kan jag avslöja att det är jag som är bläckfisken i akvariet som tippat rätt på alla Tysklands matcher. Här kommer mina två slutgiltiga tips som tar mig ifrån jumboplatsen.

Bronsmatch: Uruguay - Tyskland 2

VM-Final: Holland - Spanien 2

Mvh/ Johan

2010-07-10 @ 09:32:57
Postat av: Ingrid och Ola

Här kommer vår tippning inför bronsmatchen:



Ola:

Uruguay-Tyskland x (resultat 1-1)



Ingrid:

Uruguay-Tyskland 2 (resultat 2-3)

2010-07-10 @ 18:49:26
Postat av: Ellinor

Uruguay-Tyskland 2

resultat 1-1

2010-07-10 @ 19:57:26
Postat av: Jimmy

Uruguay-Tyskland 1-2. 2.

2010-07-10 @ 20:17:50
Postat av: Louise

Uruguay-Tyskland 1-3. 2.

2010-07-10 @ 20:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0