Lamt.

Hallå vänner, nu är jag vid medvetande igen. Vilken match igår. Först hände ingenting, sen ingenting, sen hände ta mig fan allt. Straff, miss, straff, mål, omstraff, miss. Stolpe, stolpe in. Som Bank skrev. Ingen hade blivit förvånad om bollen gått via hörnflaggan och in. Det är den sjukaste match jag sett på mycket, mycket länge. Jag bara låg på marken och skrek när Alonso missade sin straff. Först fick vi se en defensiv fotboll, men ju längre turneringen lidit har det luckrats upp. Måtte det fortsätta såhär nu.

Lars Granqvist, där snackar vi chef. Lyssna på hans referat från både Gyans straff och matchen igår. Det är magiskt, klassiskt. Går att finna på sr.se. Alternativt på sportbladet.se

Jag förutspådde det igår. Att Spanien skulle få svårt att få hål på Paraguay. Ett vilt kämpande Paraguay. Tyvär räckte det inte hela vägen. Vilka ska man se som favoriter nu? Tyskarna va?

Låg och spelade Xbox igår när Daniel ringer. Tydligen sugen på bärs. Så jag tar mig ner till lokala vid halv ett tiden. Det var ju dumt. Har varit helt sliten idag. För gammal för att köra 48 timmars nuförtiden. Men det är bara att skylla sig själv. Kul hade vi. Jag och sleven satt och körde svenska hits till Dannes glädje, eller inte. Han ville sova... Jag och sleven hade kul i varje fall. Har en film, måste bara kolla med huvudpersonen om jag kan lägga upp den. Den är kul.

Där har vi en liten förklaring till varför jag inte varit jätteaktiv här på sistonde. Men livet leker nu, det ler mot mig. Gäller att ta vara på det.

Snart kommer Louise hem från P&L. Det ska bli kul!

Min sekreterare är bortrest, ställningen i tävlingen kommer när den är sammanställd.

Dagens upptäckt; Oskar Linnros. Magnifik. Från och med du, briljant. Lyssna på texten. Den har DET.

Nej nu är jag trött igen. Blir lite XBOX och vänta. Hörs senare vänner. Håll till godo va?

Det är precis såhär det känns att vara lycklig, att leva sitt liv till max. Livskvalité när det är som bäst. Älskar att leva. Det är såhär jag vill ha det. Inte som förut, vill inte ner igen. Positivitet.

Livsnjutaren,
Jimmy




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0