Glidare.

Idag är jag en riktigt glidare. Gör inte många knop. För jäkla varmt. Orkar inte ta tag i någonting. Men sådana dagar måste man ha ibland också. Alla dagar kan inte vara toppen toppen. Det måste man tyvär lära sig, även fast det kan vara svårt att inse ibland. Jag kan lätt bli frusterad eftersom jag har haft två-tre riktigt bra veckor.

Så idag bli det toklugnt. Planera för landet och kolla på mitt kära Hammarby. Dagens uppgifter.

Hammarby ja, åker ner till "Gamla nya gamla nya?" ullevi för att möta Örgyte. Ett Örgryte som mest kryssar. Kan vi spela som på slutet har vi en underbar chans till tre nya fräscha poäng och vi är på allvar med i toppen. Linus Hallenius, jag säger då det. Fortsätt, snälla...

Hjärnan kokar snart. Fick ett tips om någon slags AC, ska kolla upp det. Någon som vet var man kan få tagi en till en hyffsat billig peng?

Imorgon bär det så av, ut till mitt favoritställe på jorden. Jag kommer givetvis att blogga därfrån. Förhoppningsvis är det något svalare så jag får tillbka hjärnan i det skick jag vill.

Tävlingen går in i sitt slutskede. Det har varit en uthållighetstävling, en lång tävling. Nu är det endast fyra matcher kvar att spela på. Vem kommer sist? Vem vinner? Vem får stå där med titeln "sämsta tippare"? Nu kör vi sista rycket.

Jag återkommer, var så säkra.

Dagens fråga; Jag behöver filmtips. Ge mig!

Anonym- Vad är det för ställe?

Jag har en dröm jag tänker leva. Har du en dröm? Se till att leva drömmen. Innan det som sagt är för sent.

Varmare kan ingen vara,
Jimmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0