Generalbakis.

Idag är jag det. Igår var det fest för "klubben". Ett litet lag vi har på XBOX, vi spelar NHL ihop. Så det bara av till Södertälje för en liten intren turnering och några kalla. Därför är jag trött som ett svin idag. Jag är obrukbar. Därför kommer en utförligare rapport om gårdagen imorgon när jag förhoppningsvis piggnat till. Hoppas ni har överssende med det.

En sak kan jag säga. Det var en förjävla roligt kväll med många skratt och mycket skönt prat. En till kan jag bjuda på. Jag är nu officell "klubbenmästare" på NHL 10. Efter en riktigt usel första match så gick jag därefter obesegrad genom hela turneringen och sopade hem förstapriset.

Som sagt, nu blir det film och lugnt med Louise. Imorgon väntas inlägg här om allt möjligt skulle jag tro.

Bli ett med dig själv.

Xboxkungen,
Jimmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0