Första övertidshalvleken.

Kunde inte sitta kvar inne. Förjävla varmt. Så jag tog med mig min iPhone och gick ut å körde lite old school. Lasse Granqvist på radion. Men visst står det lite still nu? Inte direkt någon som vågar ta den där chansnignen att avgöra. Såklart många trötta spelare.

Skönt av Howard att inte blåsa straff där. Skulle varit väldigt tråkigt. Jag vill se straffar nu faktiskt. Det ger liksom det här en extra krydda. Det perfekta slutet. En hjälte, en syndabock. Så som idrotten är.

Spanien har fördel om det går så långt. Om man tar hänsyn till de historiska aspekterna. Visst har Spanien bättre straffskyttar också?

Nu kommer Torres. Sa Fabregas till Torres tidigare. Vad var oddsen på det innan?

Vet en som sitter och jublar i en soffa på andra sidan Vallentuna nu.

Hörs sen,
Jimmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0