Det är visst nån som är tillbaka, igen!



Nu så, gott folk. Nu har min skrivlusta så sakteliga börjat smyga sig på. Jag börjar infinna mig i ett tillstånd där skrivandet inte känns helt främmande igen. För cirka en vecka sedan började ja må riktigt uselt, riktigt riktigt dåligt. Så skrivandet har fått komma lite i tredje eller fjärde hand på senare tid men nu ska ni se, nu ör jag med i matchen igen.

Har inte hänt så mycket roligt sen sist vänner. I onsdags blev det en spontanare till tegelbruket. Mycket, mycket trevligt må jag säga. Kan bli fler gånger dit, bra folk där faktistk. Mycket folk. Mycket folk man känner igen och som man inte sett på länge. Alltid lika trevligt att prata lite minnen med någon barndomskompis. Skönt.

Som sagt folk, nu är jag här igen. Efter 130 inlägg på 30 dagar tog liksom orken slut, fantasin framförallt. Men nu ska ni se, nu är jag tillbaka. Starkare och skönare än någonsin.

Ni, mina trogna läsare. Ber om ursäkt för väntan. Nu kommer ni få desto mer att läsa kan jag lova.

Vad händer ikväll?

Ta vara på dig min vän, ta tillvara på din tillvaro, dina nära. För om du glömmer, tar för givet. Då gör de detsamma.

"Birro" Anderström är tillbaka,
Jimmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0