Bilder.

Här kommer bilderna. Lite sent men bätte än aldrig..


Varvet.

Tomt.

Sjötomt.

Skönaste platsen att sola, berget.

Skärgårdsidyll.

Han är chef, enligt egen utsago. Tydligen bäst på att skrubba.

Baksida, stor tomt. 10000 kvm.

"Ta mig till havet, och gör mig till kung" Från entrén.

Visst är det fint? Energi. Nästa vecka, då är vi där. Ska bli så jävla skönt. Finns inget ställe på jorden jag hellre skulle vilja vara på nästa vecka än på Revlingen. Vår ö. Underbart. Jag skäms nästan, för jag vet hur många som aldrig får uppleva den här skönheten. Har ni chansen vänner. Köp ett hus ute i skärgården. Finns inget bättre. När jag blir gammal ska jag bo här ute.

Återkommer,
Jimmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0