Vaken...

Jag har dragit på mig någon form av virus tror jag. Helt yr och orkeslös. Var och jobbade imorse men sedan dess har jag sovit, sovit, sett på spåret och sovit. Vaknade någonstans vid tre igen och nu är jag klarvaken. Jobbigt som fan att vara såhär trött hela tiden, måste piggna på mig snarast. Har mycket att stå i, framförallt vad det gäller hockey. Men något jag lärt mig är hälsan först, inte stressa fram något.

Just nu ser jag Detroit bokstavligt talat köra över Anaheim. Den där hämden Säellene(?), när kommer den? Två svenskmål, Datsyuk har mest istid av alla i Detroit och Jimmy Howard är fenomenal i målet. En uppvisning i kreativitet och inställning. Detroit kan nog bli att räkna med i slutänden ändå. JAg hade räknat bort gubbarna iår men man vet aldrig, Babcock är en lurig jävel.

På spåret idag var bra, men alltid dvårt när man hamnar i Frankrike. Inte min hemmaplan om man säger så. Ljusdal däremot, den var vi på. Istanbul var nästan för enkel men där var Peter lite för snabb så den kanske man inte kan tillskriva sig. Frågorna var blandade, konst är inget för mig. Däremot kunde jag en del om boulle och Lill-Babs. Helt ute och cyklade var vi inte, i runda slängar fick vi väl ihop en 35 poäng i soffan.

Sova, sova, soo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0