Tillbaka till verkligheten.

Julen var kanon, precis sådär lugn, stillsam och harmonisk som man önskar att julen skall vara. Först hos pappa på torsdagen med god mat, julklappar och skratt. På självaste julafton bar det av till mormor och morfar vilket var ännu mysigare. Otroligt god mat; Tack mormor, du är bäst. Mycket trevligt sällskap och en fantastisk julstämning som bara går att hämta ur en film. Jag, morfar och morbror satt länge och sög på en whisky och löste världsproblemen. Vill du ha tips Obama? Mejla mig.

Man känner att man kommit upp i åren. Förr var det viktigaste vad man fick i julklapp, nu spelar det ingen större roll känner jag. Tycker det är roligare att ge bort julklappar till de nära och kära. Man har fått så mycket och nu när man börjat tjäna skapligt med pengar är det inte mer än rätt att man börjar betala tillbaka.

Igår var det som sagt tillbaka till verkligheten. Två träningar och imorse var det ännu en. Ikväll ett pass och så rullar det på så med en två-tre träningar per dag. Visst, det hade varit skönt med några dagars vila till men samtidigt oerhört stimulerande att vara i ishallen. Finns få saker som ger mig så mycket energi som att stå på is med grabbarna.

-------

Jag har lovat er tävling, och tävling ska det bli! Som vanligt är det helt gratis och vara med men ack så fina priser det bjuds på. Ett förstapris innehållandes en låda valfri öl, vem kan tacka nej?

Reglerna är lika enkla som självklara. Du ska tippa Sveriges matcher i JVM, resultat och 1X2. T.ex. Sverige-Ryssland 1, 4-2. En poäng för rätt "seger" och tre poäng för rätt resultat. Simpelt ah?

Kommentaren skall vara inne 15 minuter före nedsläpp i varje omgång och jag kommer löpande ge er ställning.

-------

Allt för nu vänner.

Vem ska man tro på om sanningen ljuger?

Jimmy



Kommentarer
Postat av: Team Sympatex

Sverige - Ryssland. 2. 2-4.



En låda glasflaskor i grön nyans från tex holland. Välkylda av vårat nordiska klimat kan man inte tacka nej.

Norden och Europa har sällan klaffat så bra som i just i ovan nämnda sammanhang.



/

Team Sympatex Sweden.

2010-12-27 @ 18:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0