Sömnlös i Upplands Väsby.

Helgen ja, vilken helg sen. Sjuk på alla sätt och vis...

I fredags bar det av till Södertälje och en hel hög av vänner hade samlats för att äta, dricka och även spela lite NHL. Hur det gick i turneringen behöver en självgod Jimmy inte ens nämna va? Haha.

När det var dags för sängen så hög en oerhörd smärta tag i min rygg, kunde varken sitta, ligga eller stå. Så det blev taxi upp till Stockholm för vidare färd till Vallentuna. Kalaset i sin helhet gick på över tusenlappen, inga välinvesterade pengar såhär i julklappstider men vad skulle man annars göra? Ryggen behövde botas.

Lördag morgon och jag kom inte ur sängen, det gick bara inte. Fick ringa återbud till träningen och ingen fest blev det heller.

Söndag; Ryggen aningen bättre och jag lyckades ta mig upp till hallen för träning med 96 och match med J18.

Idag gick ja på is vilket jag ångrar; min rygg är paj, finito, ett minne blott. Förhoppningsvis får jag en tid till kiropraktorn imorgon som ska lindra smärtan. Inget kul när man nu måste ut i julruschen för att handla klappar och behöva dra runt på en syltrygg!

Nej men som sagt, sömnlös I am. Försöker ett varv till, och du: vi hörs. Snarare än du tror.

Den osynlige ekonomen?
Jimmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0