Jag rullar på.

Föräldrarmöte igår med J 18. Det gick fint. Kanske inte det roligaste jag vet, det roligaste är med grabbarna. Men det var ändå en vettig disskussion och det hölls på en hög nivå.

Träningarna avlöser varandra i en rasande takt men det uppskattas. Hellre liiite för mycket att göra än för lite. Man hinner som inte riktigt tänka efter utan man bara gör det man tror på och hittils har det gått över förväntan måste jag säga. Nöjd med mitt jobb och med mina medarbetares jobb. Det finns alltid saker att justera men i stora drag är det bra på samtliga håll just nu.

Imorgon ska jag göra något väldigt ovanligt. Ska bli en kul erfarenhet och förmodligen en hel del skratt. Vi får se imorgon om jag vågar tala om vad :)

Nu blir det sova om jag ska orka upp imorgon.

Jag saknar dig,
Jimmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0