Jag ber om ursäkt.

För den dåliga aktiviteten på bloggen i helgen. Jag skyller på tiden, och enbart tiden. För ambitionen och engagemanget finns, och lustan. Men inte tiden.

Fredag? Jo jag körde först hockeygym och sedan blev det bil med managen. Sollentuna-Gullmars sen in till julmarknaden på sergelstorg. Jag kände mig tvungen att dra mitt strå till Bajen Fans stacken och samtiditigt som man känner att man gör något för det man älskar så har jag fantastiskt kul i alla möten med nya människor. Jag känner mig mer social än någonsin, om det nu är möjligt?

Lördag? Årets bästa träning med J18 klockan 08.00. Hem och sov några timmar innan det var dags för match med J18 2. Och vilken match vi gjorde sen, vinst med 7-5 mot serietrean. Min kollega och tillika överordande Jocke vill ta ett par kalla och jag var inte sen att ta rygg. Var länge sen jag hade så kul ute med någon som i lördags. Var länge sen jag var ute överhuvud taget så kan varit en bidragande orsak. Hamnade på tegel och en sväng i stan. Sjukt kul kväll, gör vi om på lördag?

Söndag? Bakis as hell. Hjälpte Louise att flytta. Tror att jag aldrig varit tröttare i hela mitt liv än den 12/12-2010. Inte nog med detta så åkte vi på årets värsta torsk med 96. Somnade kl 21.

Idag? Match med J20 mot Almtuna, 0-6 trots att vi gör en bra match. De är helt enkelt för bra för den här serien. Tack för i helgen och tack för idag. Från och med morgondagen blir det bättre fart här.

Btw; så har jag ett muntligt avtal om en gästbloggare, varje fredag kommer ett nytt avsnitt. Mer info kommer.

Terrorn har kommit till Sverige. Om du frågar mig så var det bara en tidsfråga. Vi är inget helyllesamhälle längre, på både gott och ont. Mest ont. Jag hoppas för allt i världen att detta var en förvirrad själ och att vi inte är något uttalat mål för terrornätverken. Kan tycka att det finns många länder som har värre inblandning i krigen mot islamistiska fanatiker än Sverige. Men som sagt, det var bara en tidsfråga. Låt oss hoppas att det itne händer igen!

Imorgon, gott folk, imorgon är jag baaack...

Jimmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0