Inget nytt under solen.

Som sagt; inget nytt under solen, ni har sett det hela tiden. Jag gnetar på, jag gör det jag tycker är roligt. Hockeyn är mitt allt just nu och jag är tacksam för att jag har så underbara kollegor.

Hammarby Bandy förlorar återigen viktiga poäng hemma på zinken. Är det tal om ett zinkenspöke månne? Eller är det bara tillfärlligheter? Det oroar mig lika mycket som det skrämmer mig. Jag ska stå inne på studenternas som en vinnare i vår igen, se till att lösa det här nu!

Finalvecka i paradise hotel, som jag längtat. Årets dokus(å)opa lider mot sitt slut och jag kör av tre avsnitt på raken nu. Imorgon får vi vinnaren.

På tal om dokusåpor. Har glömt att kommentera utgången av idol. Att Jay vinner är ingen slump, lika lite som det var oväntat. En rocker vinner iår, en rocker vann förra året. Svenska folket gillar uppenbarligen rock, det glädjer mig. Jay var en oerhört välförtjänt vinnare även om min favorit var Weise jr. Sicken elegans den mannen hade i både sång och utförande. Men jag är lite rockigt skitig själv så Jay, du är värdig den här segern.

Drygt ett halvår till Iron Maiden...

Viktor Sjödin
och Viktor Mårtensson gjorde upp ikväll. Måste ge dem credd även fast jag inte är för en mot en fajter utan handskar. Två tuffingar bestämmer sig för att droppa och båda står upp. Inte fler än en match, det vore en skandal. Eller det kanske blir åtal för misshandel?

Nej, paradise hotel var det. Sen A-Team och sova.

Jag bryr mig oerhört mycket om dig, vad du än säger.

Jimmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0