Bra Sverige.

Sovit till klockan sex idag utan att vakna, det måste vara något nytt rekord. Har feber och mår piss så det kanske inte var så konstigt...

Bra start på turneringen Sverige. Man håller nollan mot ett helt okej Ryssland och vem som var matchen lirare behöver man kanske inte ens nämna men jag måste kommentera det ändå. Jag visste att Lehner var en bra målvakt men eftersom han försvann över så tidigt hade jag ingen jättekoll på hans utveckling. Men vilken målvakt han blivit. Bättre än Markström var förra året!

Ryssland har ett skickligt lag men lever för mycket på individen och att vissa spelare ska prestera. Dessa spelare åkte mest runt och filmade, gnällde och dribblade. Sverige fick dem exakt dit dem ville och då var matchen i hamn.

Sverige har ett gediget hockeylag utan stjärnor. Ett hårt arbetande lag som kommer att gå långt i den här turneringen. Imponerad av framförallt Lander som jag tycker tagit många kliv iår.

Jag älskar att tävla och tävling är min passion. Sen är jag generös också. Trist att fler folk inte vill ha chansen att dricka gratis öl. Men det är inte försent än, imorgon går tävlingen vidare och hittils är ställningen:

Jimmy 1 p
Mamma 1 p
Team Sympatex 0 p

Nu ska jag fortsätta vila och kurera mig. Vi hörs.

Jimmy


Kommentarer
Postat av: Team Sympatex

Sverige-Tjeckien 1. 3-2

2010-12-29 @ 19:47:33
Postat av: Ellinor

Kanada-Sverige 1

Ska man ha reslutat också? Isf tror jag på 4-2

2010-12-31 @ 15:22:45
URL: http://ellinoranderstrom.blogg.se/
Postat av: Team Sympatex

Sverige-Kanada 2. 2-4

2010-12-31 @ 17:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0