Tristess osv.

Upplever jag nu. Har rätat ut en del frågetecken under dagen vad det gäller skolan, nu är det bara ett kvar. CSN? Varför är det så krångligt? Kan någon vänlig själ ge mig lite tips om hur man gör och vad man ska tänka på vad det gäller lån osv. Skulle uppskatta alla tips, små som stora.

Football Manager träsket är ungefär i huvudhöjd nu. Den 30e är det slut med det, så jag får passa på.

Börjat snusa igen har jag också, förjävligt. Men det var så fruktansvärt enkelt att sluta förra gången så det ska nog inte vara något problem.

Men tristess, fan. Vill göra något. Det är tur att det är träning snart. Och Borlänge imorgon. Ett liv, ett lag. Allt för er, mitt kära Hammarby. Det är sjukt egentligen när man tänker efter hur många mil, hur mycket tid och pengar man lagt ner. För att få tillbaka? Ja juste, passion, gemenskap, glädje. Glädjen har det väl varit lite si och så med på slutet. Men nu kan jag urskilja en viss optimism någonstans där borta. Hammarby-Djurgården i allsvenskt kval. Krig! Love it.

3 poäng imorgon, snälla Linus. Amen.

Låttips tas också vänligast emot, tack.
 
With, or without you? Hoppas.


Min nya ögonsten.

En människans värsta mardörm.
En dimma att ta sig ur.
En känsla av olust.
En dröm.
En förhoppning.
Livet.
Häng kvar.

Bajen,
Jimmy








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0