Tågblogg.

Sitter på pendeln, på väg att säga hej då till två vänner som ska till Kina och plugga i ett år. Ett modigt beslut kan jag tycka, något jag personligen skulle ha svårt för. En helt ny kultur, anpassa sig till ett annat förhållningssätt. Jag tycker det är spännande, men jag skulle ha svår hemlängtan tror jag.

Brian; Okej, det där hade jag inte läst. Men var är åtalet, var är domen? Kom tillbaka när du kan trycka upp åtalet eller domen i ansiktet på mig. Först då ska jag ge min syn på saken. Men jag kan säga såhär, jag ser viss skillnad i att dels spöa frugan, köra rattfull, köpa horor osv. Okej, man ger sig in i ett krogbråk, bra så. Man lär sig av misstaget och ger fan i att göra om det. Men när det händer gång på gång på gång. Jag vet inte. Vad tycker du, Brian?

Förövrigt, känns som att AIK är en klubb i harmoni just nu. Nuff said.

Återkommer imorgon med kvällens rapport. Nu kör vi.

"Vi är dom som är kungar om natten på krogen, vi är dom som vill ha allt vi är pojkarna som lovar tusenfalt."

"ikväll ska jag bli full, för kärlekens skull"

Jimmy 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0