Tack för idag.

Kan inte säga det nog många gånger. Tack till er alla som kom ihåg, och tänkte på att gratulera mig idag. Trist att ingen nappade på mitt erbjudande om fika bara;)  

Vänner, det här är den första födelsedag som jag inte längtat, sett fram emot eller räknat ner till. Helt plötsligt var den bara här och knackade på. Ett år närmare pensionen. Lite som med julaftarna nu för tiden. Man längtar inte spdär som man gjorde förr, man ligger inte vaken dagen innan. Man har inte DEN känslan i kroppen att det är en stor dag. Missförstå mig rätt, jag älskar fortfarande julen. Och min födelsedag. Men inte lika mycket.

Dagen var seg, sov dåligt i natt. Trött som fan när jag vaknade och somnade såklart mitt på dagen. Så nu sitter man här, klarvaken. Vad gör man då? Sätter på FM såklart. Ikläder mig rollen som fotbollstränare och styr PSV mot nya höjder. Bra träning ikväll i och för sig. Mycket bra, vi är på rätt inslagna väg.

Hammarby; Tack! Men kan någon förklara för mig hur man kan vara så ojämn som Hammarby anno 2010? Plattmatcher varvas med grym fotboll. Inte nog med det, man ska nu hålla på och jävlas med vår fysiska hälsa. Hjärtat är på väg upp x antal gånger. Snälla, gör mig en tjänst. Knyt näven nu, gör ta mig fan allt som står i er makt och vinn 8 raka.

Borgkvist; Jag har inte ändrat mig. Måste finnas en anledning till att Hammarby numer är en jojo.

Linus Hallenius; Finns inga ord. Superlativen är slut. Skulle jag vara sportchef i en fransk, tysk eller holländsk klubb skulle jag ringa Thomas Andersson, slänga upp 40 millar och skaka hand. Är jag Thomas; hade jag inte lyft ett finger för bud under 40. Men känner jag mitt Hammarby rätt säljer dom för en låda tejp och ett par skor, tyvär. Men motbevisa mig nu är ni snälla.

Läsare, vad är er uppfattning? Ponera att vi får ett bud runt 40 millar, sälja eller behålla?

Shit vilket drag det är på bloggen nu, vilka är det som läser egentligen? Kan inte annat än att tycka det är kul att så pass många följer den dagligen:D

Lite inne på Uggla just nu...

FM var det ja. Hörs imorgon.

En fågel viskade i mitt öra; du är på rätt väg. Oroa dig inte nu. Fortsätt jobbahårt, ge inte efter. Tänk framåt, tänk positivt. Du vill inte tillbaka dit, du vill framåt. Visst?

Inga budskap är för dåliga för,
Jimmy Anderström







Kommentarer
Postat av: Petrus

Hammarby ligger pyrt till hur ni än gör. Behåll Linus och kanske gå upp men istället gå i konkurs eller sälj honom och missa uppflyttning...

2010-08-24 @ 12:28:58
Postat av: Boston

Hallenius, 40 miljoner? HALLÅ!

2010-08-24 @ 18:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0