Igår var jag full, för kärlekens skull.



Ja shit. Full och glad på en torsdag. Får man det? Såklart. Man har ju bara ett liv. Skolan börjar på måndag, i helgen är det fullt upp med hockey så jag passade på igår. Det var kul, mycket kul. Förutom att jag fick den briljanta idén att spela poker klockan halv fem imorse. Ni kan ju själv räkna ut hur det gick.

Ikväll har vi träning, sen blir det toklugnt. Tror jag. Eller jo det blir det, om ingen har en jävligt bra idé?

Skola ja, jag börjar bli lite nervös. Hur gör man? Var så länge sedan sist. Men det går nog fort att komma in i. Lite som att lära sig cykla, har men en gång kunnat gå i skolan så kan man alltid det. Jag tycker till och med att skolan var/är kul. Inte att gå upp tidigt, men att lära sig saker. Att utvecklas, att förkovra sig. 

Dialoger gör dig smartare, monologer gör dig dummare. Tänk på det vänner, tala med varandra. Att vara tyst löser inga problem.

21 år, men när jag ser fångarna på fortet slits jag tio år tillbaka i tiden. Vilket succéprogramm TV4 dammat av, klockrent. Nostalgi på hög nivå.

När du står ensam kvar på tå, och ytan inte går att nå. När du träffat botten. Kom ihåg mig då! 

Saknar...
Jimmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0