Gårdagskvällen, en succé.

Så har man då sagt adjö till två vänner. Eller rättare sagt två av Louise bästa vänner, Ulrika och Malin, som sedemera kom att bli mina vänner också. Jesper H var där igår, och på något konstigt vis har vi alltid så jävla kul när vi ses. Vi är på samma nivå kan man säga. Vi började prata om att göra gemensam sak av en grej, mer kan jag inte säga i dagsläget. Isåfall blir det till våren eller nästa höst. Johan var också där, en bajare med rätt inställning till livet, riktigt trevlig kille. 

Drack allt möjligt igår, minns inte allt. Men mycket rosé tror jag att dömma av min något unkna smak i munnen imorse. Vi körde dans, vi krökade, vi skrattade, vi hade trevligt helt enkelt. Enda smolket i bägaren var väl att Louise hade så ont i magen att hon var tvungen att åka hem i förväg.

Så idag mår man som man förtjänar, hela dagen har spenderats framför data eller tv. Har inte förmått mig att göra annat. Träning imorgon klockan 11.00, så kanske lika bra.

Brian; ingen replik? Du kankse tror på allt som står på flashback?

Nu kör vi lite FM, sen ser vi på cleo och sover. Först träning imorgon sen planerar jag att besöka gamla klassiska vilundavallen för att se Väsby-Assyriska. En viktig match för Hammarbys fortsatta medverkande i toppen av superettan.

Vi hörs när vi hörs,
Jimmy







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0