Ett stort tack.

För alla grattis. Kul att jag har läsare på TDC, det är en ära.

Min inbjudan står kvar, 19.30 är kaffet klart. Slå en signal innan bara så är ni välkommna.

Ja, 21 år. Är man vuxen på riktigt nu? Är det dags att börja tänka på framtiden? Jag vet inte, känns mest som en siffra. Känner mig precis lika ung som igår. När jag fyllde 20 var jag liksom klar, jag vill inte bli äldre. Säger som alphaville; "forever young".

Träning snart. Sen kanske det blir någon present, det jag önskar mig mest av allt är 3 poäng. Kan ni ge mig det? Mitt älskade Hammarby.

Återigen, ett stort tack för alla grattis. Det värmer, ska ni veta!

Nästa helg blir det en fet fest. Återkommer närmare...

Vad ska du bli när du blir stor?

Hockeytränare,
Jimmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0